دکتر حسین ابرقویی در جمع مردم دهستان چاهک در شهرستان خاتم گفت از حضور مردم و مهمانوازی مردم چاهک در خصوص برگزاری جلسات متعدد برای معرفی بیشتر اینجانب و انتخاب اصلاح توسط مردم کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

وی گفت با احترامی که برای تمام کاندیدا قائل هستم و همه آنها از دوستان من هستند. ولی مردم باید نسبت به انتخاب خود آگاهی کامل داشته باشند مردم ما ملت بسیار فهیم و با صلابتی هستند و مسئولین باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات موجود بکار گیرند

وی افزود: در جمع شما چهره‌های آشنای زیادی هستند که از دوستان بنده در زمان حضورم در جهاد سازندگی خاتم هستند که مردان بسیار بزرگوار و خوش نامی هستند و هم اکنون که برای مجلس شورای اسلامی قدم به این عرصه گذاشتم دیدار مجدد با این دوستان را به فال نیک میگیرم و همین برای من کافیست

بنده بعنوان یک خدمگذار در زمان حضورم بر مسند جهاد سازندگی خاتم اقدامات زیادی برای این شهرستان انجام دادم به شهادت تعدادی از بزرگان این منطقه زمانی که استان فارس برای این مردم در بحث توزیع کود شیمیایی برای کشاورزان کوتاهی میکرد و برای هر پنج نفر کشاورز دو عدد کیسه کود توزیع میکرد من به هر پنج کشاورز ده عدد کیسه کود شیمیایی توزیع میکردم و این در حالی بود که در آن زمان چاهک با استان فارس بود

وی خاطر نشان کرد مردم این منطقه همواره بعنوان دلیر مردان عرصه کشاورزی و دامداری مطرح بودند و این موضوع باعث شد که من در آن زمان خصوصیات اخلاقی بسیار خوبی را از این دوستان یاد بگیرم و شجاعتی که هم اکنون درخود سراغ دارم بخش زیادی از آن را مدیون همین مردم خوب چاهک هستم

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چاهک بعنوان یک منطقه تاثیر گذار در بخش کشاورزی شهرستان خاتم نقش بسیار مهمی دارد  ولی در حق این مردم اجحاف شده است جایگاه مردم این منطقه بسیار بالاتر از موقعیت کنونی است

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:جوانان این دهستان که از موضوع بیکاری رنج می برند و با مهاجرت به مرکز استان با مشکلات متعددی رو به رو میشوند باید با برنامه ریزی مناسب زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرد. بنده بعنوان یک فردی که رزومه کاری مشخصی برای مردم این منطقه دارم و البته به گفته یکی از اهالی محترم چاهک که خطاب به بنده میگفت "شما با اقداماتی که در زمان حضور در جهاد سازندگی خاتم انجام دادی بذر بسیار خوبی را برای چنین روزهای کاشتید و هم اکنون موقع برداشت محصول رسیده" البته آن موقع نیز تمام کارهای که انجام میشد برای رضای خدا و پیشرفت منطقه خاتم بود که البته ان روزها یک دهستان بیشتر نبود

ما با کمک و همیاری شما عزیزان میتوانیم حرکت تحولی بسیار بزرگی را در این منطقه شروع کنیم و چاهک و شهرستان خاتم را به جایگاه اصلی آن برسانیم.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا